zondag 3 november 2013

Je kamer 'Herfst proof' maken

 
 
Je kent het vast wel, je komt thuis na een lange dag en je bent doorweekt door de regen. Je hebt het koud en wilt snel iets warms aan trekken en vervolgens met een mok warme chocomel in je bed of stoel neerploffen.
Dan is het natuurlijk veel gezelliger als je kamer er leuk uitziet met mooie kaarsen en leuke decoraties.
 
Het is leuk om je kamer te decoreren en je kunt het helemaal naar je eigen smaak inrichten.
Wanneer je klaar bent kun jij heerlijk onder je dekentje kruipen om vervolgens te genieten van de warme sfeer die jij hebt gecreëerd. 
Hieronder laat ik was foto's zien van hoe ik mijn kamer 'Herfst proof'  heb gemaakt door middel van verschillende accessoires.
 
 
Dit is hoe mijn kamer eruitzag zonder decoraties:
 
 


 
 
Nogal saai zoals je kunt zien...
 
 
 
Tot dat ik deze dingen tegen kwam in verschillende winkels, bedacht ik dat ik daarmee leuke dingen kon doen!
Daar komt ie:
 
 
Deze slinger heb ik zelfgemaakt dmv. kerstlihtjes en de blaadjes. Aan de voor en achterkant van het lampje zit een blaadje die ik heb bevestigd met doorzichtig tape.
 


 
 

 

 
 Ziet er een stuk gezelliger uit toch?
Ik ben in ieder gevalt blij met het resultaat en vind mijn kamer nu nog knusser.
 
De spullen die ik heb gekocht:
2 glazen potjes Xenos €0,90 p.s
Zakken met kunstblaadjes Xenos €1,79
Zakje mini dennenappels Xenos €1,89
Kerstlichtjes Oosteinde €2,50
Mini Pompoenen Oosteinde €0,65 p.s
Uiltje Oosteinde €3,99
 Paddenstoelen Oosteinde €2,45 p.s
Waxinelicht houder Action €0.80 p.s
 
Natuurlijk heeft iedereen een andere smaak dus je kunt zelf gaan experimenteren.
Ik hoop dat jullie uit deze foto's wat inspiratie kunnen krijgen, kijken jullie mee?
Veel plezier met decoreren!
 
xxMandy
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten