maandag 28 januari 2013

revieuw catrice nailpolish: It's all I can Blue




Het is alweer een lange tijd geleden dat ik voor het laatst iets heb geschreven op dit blog, mijn excuses hiervoor want ik was druk met school. Ik wil zeker meer gaan schrijven op mijn blg en ik hoop dat jullie het zullen blijven lezen!

Hierbij een revieuw van de catrice ultimate NailLacquer nummer 875 in de kleur : It's all I can Blue.
Dit nagellakje is een mooi felle blauwe kleur die erg toepasselijk is voor bijv de Winter en zelfs de Lente.
Ik kon hem in ieder geval niet laten liggen bij Kruidvat en heb hem dus in mijn mandje gegooit, samen met nog wat andere lakjes waarvan binnekort ook een revieuw zal verschijnen op deze site.

Ik zal jullie foto's van het resultaat laten zien.
Dit lakje is in 2 laagjes al een prima dekking!





 
 
 
Prachtig toch?!
De foto's zijn genomen zonder flits maar toch spatten de nagels van de foto af.
Ik ben in ieder geval zeer tevreden met dit lakje!

En jullie? Gaan jullie hem ook in jullie mandje gooien?
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

xmandy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten