dinsdag 27 november 2012

Eerste blogbericht

Hallo allemaal!



Welkom op mijn (nog lege en saaie) blog.
Leuk dat je even komt kijken!
Deze blog zal gaan over fashion, lifestyle, muziek en beaty.


Ik zal mezelf maar eens even voorstellen :)

Ik ben Mandy, 16 jaartjes jong en ik volg sinds dit jaar de opleiding medewerker design/styling op het ROC van Amsterdam.
In het begin was alles wel even wennen, ik was behoorlijk zenuwachtig voor mijn nieuwe opleiding maar toch dolblij dat ze me hadden aangenomen.
De school was dit jaar pas gebouwd dus alles is nog nieuw en nog steeds verdwaal ik zo nu en dan.. (wat als voordeel heeft dat ik jongens tegenkom van de opleiding sport&beweging ;) )
Ik zit nu zo'n 3 maanden op deze school en heb het echt naar mijn zin!
Het is wel even wennen, een MBO opleiding is totaal iets anders dan vmbo-t, je bent veel meer zelfstandig bezig en je hebt lange lestijden.
Maar mode is iets waar ik verder in wil groeien dus ik zal nog 3 jaartjes vol moeten houden.
Dat was wel genoeg over school, zo leuk onderwerp is dat namelijk niet echt haha.
Verder houd ik heel erg van shoppen (ja wie niet ), leuke dingen doen met vriendinnen en zwemmen.
Het lijkt me erg leuk om nu eindelijk een keer te gaan bloggen, want ik volg verschillende blogs maar heb nooit het lef gehad om er zelf iets mee te gaan doen.

Ik ga zo vaak mogelijk proberen om deze blog bij te houden en hoop er wel verder in te groeien.
Bedankt voor het lezen en hopelijk zie ik jullie vaker terug op mijn blog.

xxMandy


2 opmerkingen: